این گوشی استاد عکاسی در شب می گردد؟، عکس

به گزارش رپید دانلود، زومیت نوشت: سونی حسگر تصویر جدیدی برای اوپو می سازد که به لطف بهره مندی از طراحی دولایه، عملکرد قابل توجهی در محیط های تاریک دارد.

این گوشی استاد عکاسی در شب می گردد؟، عکس

اوپو و سونی برند نوی به نام لیتیا (Lytia) بنیان گذاری نموده اند که روی حسگر تصویر متمرکز است. به موجب همکاری این دو برند، سونی قرار است حسگرهای دو لایه را به گوشی های اوپو بیاورد. به ادعای اوپو، حسگر نو عصر نو عکاسی محاسباتی را رقم می زند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی برند لیتیا در شبکه اجتماعی ویبو، حسگر نو که ExmorT IMX 888 نام دارد و در دسته حسگرهای Stacked CMOS قرار می گیرد به دو لایه مجهز است. این حسگر نخستین بار در گوشی پرچمدار Xperia 1 V استفاده شد. زومیت در آنالیز گوشی اکسپریا 1 مارک 5 توانایی این گوشی را در زمینه عکس برداری تحسین کرد.

برند لیتیا افزون بر ExmorT IMX 888 دو حسگر دیگر به نام های IMX903 و IMX907 معرفی نموده است که ساختار مشابه دارند. این نوع حسگرها به علت جداسازی لایه ترانزیستور و فتودیود، نور بیشتری جذب می نمایند و در محیط های تاریک عملکرد بسیار بهتری دارند. بدین ترتیب محصولات مجهز به این حسگرها به راحتی در لیست برترین گوشی از نظر دوربین قرار خواهند گرفت.

ویوو، زیرشاخه گروه تجاری BBK، اوایل سال 2023 از همکاری با برند لیتیا خبر داده بود. ویوو از حسگرهای نو لیتیا در گوشی پرچمدار X100 استفاده خواهد نمود. فعلاً معین نیست که استفاده از حسگر دو لایه سونی چه تأثیری روی قیمت گوشی اوپو و قیمت گوشی ویوو می گذارد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1621

به "این گوشی استاد عکاسی در شب می گردد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گوشی استاد عکاسی در شب می گردد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید