رونمایی از گوشی مقرون به صرفه قیمت تازه آیفون، عکس

به گزارش رپید دانلود، دیجیاتو نوشت: بیش از یک سال از عرضه آیفون SE 3 می گذرد و هنوز اپل نسل بعدی این گوشی را معرفی نکرده است؛ در این میان شایعات بسیاری درباره آیفون SE 4 منتشر شده است. اکنون به لطف رندرهای نو می توانیم نگاه دقیق تری به آیفون SE 4 احتمالی بیندازیم. این گوشی از شاسی مشابه در آیفون 14 استفاده می نماید و احتمالاً دارای یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت و نمایشگر OLED است.

رونمایی از گوشی مقرون به صرفه قیمت تازه آیفون، عکس

انتظار می رود که اپل نمایشگر ارزان قیمت 4.7 اینچی در آیفون SE 3 را به نمایشگر 6.1 اینچی OLED در آیفون SE 4 ارتقا دهد. متأسفانه اپل برای کاهش قیمت در آیفون SE 4، شاید از فناوری ProMotion در این گوشی صرف نظر کند.

با وجود شباهت ظاهری به آیفون 14، آیفون SE 4 دارای یک پورت USB تایپ C به همراه یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پنل پشتی است. طبق رندرها، این آیفون داینامیک آیلند ندارد و از ناچ مشابه آیفون 14 معمولی بهره می برد؛ آیفون SE 4 شاید دیگر تنها آیفونی باشد که چنین ناچی دارد. البته این گوشی از Face ID پشتیبانی نخواهد کرد. یکی از بزرگ ترین تغییرات در ظاهر این گوشی، دکمه اکشن خواهد بود که در آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس سال جاری عرضه شد.

قیمت و تاریخ عرضه احتمالی آیفون SE 4

به احتمال قوی آیفون SE 4 در سال 2023 عرضه نخواهد شد و باید در سال 2024 منتظر آن باشیم؛ یکی از دلایل مهم این تأخیر احتمالاً قیمت بالای مودم های 5G کوالکام باشد. اپل هنوز نتوانسته است مودم 5G خود را توسعه دهد و قراردادش را با شرکت تراشه سازی کوالکام تمدید نموده است؛ بنابراین استفاده از کوالکام 5G بر سودآوری آیفون SE 4 تأثیر خواهد گذاشت.

معمولاً آیفون های SE به رنگ بندی متنوع خود معروف هستند و انتظار می رود که آیفون 4 SE نیز رنگ های مختلفی داشته باشد. بعلاوه تراشه این گوشی احتمالاً A16 بایونیک باشد که درحال حاضر در آیفون 15 و آیفون 15 پلاس وجود دارد.

با توجه به ارتقاهایی که احتمالاً شاهدش خواهیم بود، می توان انتظار داشت که اپل قیمتی بیش از 429 دلار (قیمت آیفون SE 3) از مشتریان دریافت کند. البته با چنین قیمتی دیگر آیفون 4 SE یک گوشی ارزان نخواهد بود. بااین حال، طراحی تازه و تغییرات مختلف برای مصرف نمایندگانی که می خواهند زیست بوم اپل و iOS را امتحان نمایند، آیفون SE 4 را به گزینه ای مناسب تبدیل می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 آبان 1402 بروزرسانی: 25 آبان 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1630

به "رونمایی از گوشی مقرون به صرفه قیمت تازه آیفون، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از گوشی مقرون به صرفه قیمت تازه آیفون، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید