سوفی کوآیر و کتاب های شگفت انگیزش در کتابفروشی ها

به گزارش رپید دانلود، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، کتاب سوفی کوآیر و کتاب های شگفت انگیزش ادامه داستان ماجراجویی پیتر نیمبل را روایت می نماید که این بار در یک مأموریت تازه، وظیفه یافتن کتابی رمزآلود و کمیاب را بر عهده می گیرد. او در این راه با دختر کتابفروشی به نام سوفی آشنا می گردد که درنتیجه، مسیر داستان شکل دیگری پیدا می نماید.

سوفی کوآیر و کتاب های شگفت انگیزش در کتابفروشی ها

این اثر جلد دوم از مجموعه پیتر نیمبل است. در جلد نخست خواندیم که پیتر، ماجراجویی کشف قلمروی افسانه ای را با موفقیت پشت سر گذاشت. اکنون دو سال پس از اینکه پیتر نیمبل امپراتوری هیزل پورت را نجات داد، پروفسور کیک برای او و شوالیه مأموریت جدیدی در نظر گرفته؛ پیدا کردن دختری به نام سوفی! سوفیِ 12ساله در کتابفروشی پدرش کار می نماید و تقریبا جایی به جز کتابخانه و چیزی به غیر از کتاب ندیده است. او غرق در دنیای خود است و آرزو دارد به دوردست ها سفر کند. سوفی با کتاب های قدیمی به خوبی آشناست و همین امر باعث می گردد تا پیتر و شوالیه به سراغ او بیایند. آنها از سوفی نشانی یک کتاب مرموز و نادر را می گیرند. سوفی پس از صحبت با یک اسب گربه نما و یک پسر با چشمانی عجیب، متوجه می گردد که وارد یک ماجراجویی تمام عیار شده است. داستانی سحرآمیز که حتی در کتاب هایی که خوانده نیز وجود ندارد!

جاناتان اوکسی یر در این کتاب نوجوانان را به دنیای حوادث و اتفاقات خیال انگیز می برد و با زبانی شیرین و خواندنی، اتفاقات غیرمنتظره ای را که در انجام مأموریت پروفسور کیک رخ می دهد، روایت می نماید.

بخشی از متن کتاب:

سوفی خودش را ایستاده در زیر قفسه کوچکی پیدا کرد که با همه جور چیزی پر شده بود: چراغ های روغنی مات، ظرف های شیشه ای ترشی، آینه های دستی، دسته های کارت های بازی خارجی، یک قفس پر از تخم های رنگ شده پرنده ها، یک جفت دستکش زنجیره ای و چیزی که به نظر می رسید یک شاخ بز پُرشده با غذای فاسد باشد. تقریبا هر چیزی که بتوانید تصور کنید، به جز کتاب های واقعی. با اینکه قفسه کتاب عجیبی بود، اما به نظر می رسید قفسه خودش زنده باشد. قفسه در دیوار ترق وتروق می کرد و می لرزید. خرت وپرت های روی آن صدای دنگ دنگ بلندی درمی آوردند..

انتشارات محراب دانش کتاب سوفی کوآیر و کتاب های شگفت انگیزش نوشته جاناتان اوکسی یر را با ترجمه ثنا نیایش نیا در 336 صفحه، شمارگان سه هزار نسخه و به بهای 248 هزار تومان منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1619

به "سوفی کوآیر و کتاب های شگفت انگیزش در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوفی کوآیر و کتاب های شگفت انگیزش در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید