هشدار طوفان لحظه ای در تهران

به گزارش رپید دانلود، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در مرکز بر ضرورت عدم تردد افراد آسیب پذیر در فضای باز و غبارآلود تاکید نمود و گفت: شهروندان از حضور در ارتفاعات خودداری نمایند.

هشدار طوفان لحظه ای در تهران

به گزارش فارس؛ حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران، از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی اطلاع داد و اظهار کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

یزدی مهر با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع وزش باد شدید و خیلی شدید همراه با گردوخاک موقتی گفت: از بعد از ظهر فردا شنبه 18 شهریور ماه تا روز دوشنبه 20 شهریور ماه این سامانه فعال خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی سامانه مذکور برای فردا شنبه و یکشنبه 18 و 19 شهریورماه در کل استان و برای روز دوشنبه 20 شهریورماه درغرب و نیمه جنوبی و ارتفاعات استان به ویژه شمال شرق فعال خواهد بود عنوان داشت: از افراد دارای بیماری زمینه ای و ناراحتی های تنفسی و قلبی میخواهیم در این مدت زمان از قرار گرفتن در فضای باز خودداری نمایند.

وی بیان داشت: بر اساس پیش بینی هواشناسی، وقوع تندباد موقتی و طوفان لحظه ای نیز احتمال دارد، لذا آسیب به سازه های سست مانند داربست ها و ساختمان های نیمه کاره، احتمال آسیب به تجهیزات واقع در ارتفاع مانند ترانس و کابل های برق و دکل های مخابراتی و بنر های تبلیغاتی وجود دارد و در این راستا تاکید موکد مدیریت بحران به شهروندان این است که نسبت به مستحکم سازی موارد مذکور اقدام نمایند. مدیرکل مدیریت بحران بعلاوه از شهروندان خواست طی مدت مورد هشدار از حضور در ارتفاعات و فعالیت های کوهنوردی بپرهیزند، چرا که در زمان وقوع باد شدید احتمال سقوط از ارتفاعات وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1620

به "هشدار طوفان لحظه ای در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار طوفان لحظه ای در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید