6 نکته مهم که برای خرید برترین دستگاه فر مو به کارتان خواهد آمد

به گزارش رپید دانلود، چگونه موهای خود را فر کنیم؟ به سادگی و تنها با یک دستگاه فر کننده مو. دستگاه فر مو از آن کالاهایی است که می تواند بدون زحمت تارهای موی شما را به امواجی زیبا با فرهای حجیم تبدیل کند و رنگ و بوی تازه به ظاهر شما دهد. با این حال یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید در زمان خرید این دستگاه در نظر بگیرید این است که دقیقا چه مدلی با چه امکاناتی را انتخاب کنید که به شکل تمام و کمال با نیازهای شما هم سو باشد. در واقع افراد زیادی در جامعه هستند که با خرید یک فر کننده مو آن هم به شکل اینترنتی پشیمان شده اند، چراکه یا محصول اصلا برای آن ها مناسب نبوده و عملا از پس فر کردن موها برنیامده است یا موهای کاربر را سوزانده و وز گکرده است! بنابراین به یاد داشته باشید که برترین دستگاه فر کننده مو محصولی است که بدون ایجاد آسیب به موهایتان، آن ها را در کمترین زمان فر کند. حال در این مقاله این بار به سراغ همین موضوع می رویم و علاوه بر ارائه نکات حرفه ای و کاربردی برای خرید دستگاه فر مو، شما را با پرفروش ترین مدل های بازار هم آشنا می کنیم.

6 نکته مهم که برای خرید برترین دستگاه فر مو به کارتان خواهد آمد

6 نکته باریک تر از مو قبل از خرید برترین دستگاه فر مو

در همین ابتدای کار قصد داریم شما را با چند فاکتور مهم برای خرید و انتخاب انواع فر نماینده مو آشنا کنیم تا با خیال راحت و با یک مطالعه مختصر بتوانید کالایی کاربردی و ایدئال را انتخاب کنید.

1. اهمیت ضخامت میله دستگاه فر مو

در حالت کلی می توان اعلام کرد که ضخامت لوله دستگاه های فر نماینده مو معمولا بین 1 تا 5 سانتی متر است. به همین خاطر اگر علاقه مند به فر کردن موهای خود به شکل ریز هستید، توصیه می گردد دستگاهی با لوله ای کم ضخامت را انتخاب کنید. در واقع دستگاه هایی با ضخامت کم جزو برترین دستگاه فر ریز به شمار می روند. اما اگر دوست دارید که میزان فر موهایتان درشت باشد، بهتر است دستگاه فری را انتخاب کنید که قطر لوله آن ضخیم باشد. به یاد داشته باشید که افرادی با موهای کم پشت و نازک بهتر است از مدل های کم ضخامت استفاده نمایند.

2. توجه به قابلیت تنظیم دما و آیونیک بودن دستگاه

موهای ضخیم می توانند درجه حرارت بالای دستگاه را برای فری شدن تحمل نمایند، اما موهای نازک در دمای بالا حتما آسیب می بینند و به همین علت، باید با درجه حرارت کمتری حالت داده شوند. به همین خاطر بسیاری از دستگاه های فر نماینده مو دارای قابلیت تنظیم دما هستند و شما می توانید با یاری آن بر طبق احتیاج خود درجه حرارت سیستم را تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که هیچ گاه درجه حرارت دستگاه فر مو را روی بالاتر از 400 درجه قرار ندهید. در حالت کلی بهتر است که درجه حرارت این وسیله را بین 300 تا 340 درجه انتخاب کنید. اما اگر موهایی نازک دارید، درجه حرارت حدودا 175 درجه برای شما مناسب تر است. بعلاوه وجود حالت آیونیک در سطح روکش دستگاه شما به جلوگیری از وز شدن موها و آسیب رسیدن به آن ها و در کنار آن درخشندگی و حالت دهی بهتر یاری می نماید.

3. فر نماینده مویی از جنس سرامیک بخرید

دستگاه های فر نماینده مویی که لوله آن ها از جنس فلز است، برای فر کردن موهای نازک مناسب هستند البته فر آن ها چندان بادوام نیست. دستگاه فر نماینده مو فلزی مناسب کسانی است که موهای نازکی دارند و بعلاوه موهای آن ها به راحتی فر نمی گردد یا بعد از مدتی کوتاه، فر آن باز می گردد. دستگاه فر نماینده مو فلزی با فراوری بخار باعث ماندگاری بیشتر فر موها خواهد شد. دستگاه هایی که لوله آن ها از جنس کروم است، گرما را به خوبی به موها منتقل می نمایند، اما متاسفانه موها را وز می نمایند و اگرچه قیمت کمتری نسبت به سایر مدل ها دارند، ولی ممکن است ناگهان بسیار داغ شوند و به موهای شما صدمات جدی وارد نمایند.

دستگاه های فر نماینده مویی که لوله آن ها از جنس تیتانیوم است، برای موهای زبر مناسب اند و جزو مدل های کاربردی به شمار می روند. با این حال باید بدانید که برترین دستگاه های فر نماینده مو گزینه هایی از جنس سرامیک است. به طور کلی سرامیک می تواند درجه حرارت را به صورت ثابت در سرتاسر لوله دستگاه پخش کند و فری یک دست را ایجاد کند. از طرفی این نوع محصولات با فراوری یون های منفی مانع وزی موهای شما می گردد و آن ها را درخشان می نماید.

4. اگر موهایی بلند دارید، گزینه ای دو لوله را انتخاب کنید

این دسته از محصولات در ساختار خود معمولا دو یا سه لوله دارند و ترکیب لوله ها با یکدیگر شکلی شبیه انگشتان دست ایجاد می نماید. این مدل دستگاه های فر نماینده مو به شما یاری می نمایند تا موهای خود را به شکل S و نه به شکل فنری، فر کنید و حالت دهید. به همین علت، مدل های دو لوله بیشتر برای حالت دادن به موهای بلند مناسب و محبوب هستند.

5. فرنماینده مخروطی گزینه ای همه کاره است

اگر گاهی علاقه مند به زدن فرهای ریز و گاهی فرهای درشت هستید، توصیه می کنیم دستگاه فر نماینده مو مخروطی را بخرید. فر نماینده های مخروطی همانطور که از نام شان پیداست، جزو محصولاتی با سری مخروطی شکل هستند و با استفاده از سر این نوع دستگاه می توانید فرهای کوچک و با استفاده از انتهای آن، فرهای بزرگی در موهای خود ایجاد کنید. این دستگاه های فر شما را قادر می سازند تا موهای خود را هر طوری که دوست دارید چه به شکل نازک یا ضخیم، درشت یا ریز حالت دهید.

6. اهمیت برند دستگاه

به طور کلی می توان برندهای رمینگتون، بابلیس، سیترونال، پروویو و پرومکس را جزو برترین مارک ها برای خرید فرنماینده مو در نظر داشت.

آشنایی با انواع دستگاه فر نماینده موها

یکی از مهم ترین اجزای دستگاه فر نماینده مو، بخشی است که شما موها را به دور آن می پیچید. به همین علت هم شکل و ساختار این قسمت نقش مهمی در دسته بندی و انتخاب این نوع از دستگاه ها دارد. بنابراین در این بخش از این این نوشتار مروری بر انواع دستگاه فر نماینده موها از نظر ساختاری به ویژه میله آن داریم.

دستگاه فر موی مخروطی

دستگاه مو فر کن مخروطی، عربی یا کله قندی همانطور که قبلا هم اشاره شد، موها را به صورت S حالت می دهد و نوع پیچیدن مو به دور آن در حالات مختلف، مدل فرهای متفاوتی، از ریز گرفته تا درشت را رقم می زند.

دستگاه فر موی لوله ای

این مدل دستگاه فرنماینده جزو محبوب ترین و خوش قیمت ترین گزینه های بازار هستند و می توانند به موهایتان فری ملایم و طبیعی دهند. به طور کلی ضروری است بدانید که فرنماینده های لوله ای در سایز های متنوعی در بازار وجود دارند که معمولا بین 1 تا 5 سانتی متر است.

دستگاه فر مو مارپیچی

این فر نماینده ها، شکلی مارپیچی به موهای شما می دهند و جالب است بدانید که فرهایی که به این صورت درست می شوند شبیه به منحنی و حلزونی شکل هستند.

فر نماینده دو قلو و اتو موج

دستگاه فر نماینده دو قلو، از میله ای دو قسمتی تشکیل شده و برای ایجاد حالت های S و فرهای لوله ای در موهای بلند مناسب است. از طرفی اتو موج، موها را به حالت مارپیچ در می آورد. جالب است بدانید که عملکرد اتو موج شبیه دستگاه فر نماینده میله ای است اما سرعت عمل آن بالاتر است و می توانید در مدت زمان کوتاه تری موها را حالت دهد.

دستگاه فر موی مرواریدی

دستگاه فرنماینده مرواریدی، ظاهری متفاوت نسبت به دیگر فرنماینده های مو دارد. این دستگاه با داشتن برجستگی های توپی شکل بر روی سطح میله خود، فرهای خوش حالت و طبیعی ای به موهای بلند می دهد. گفتنی است که این نوع از دستگاه های برای موهای کوتاه مناسب نیستند.

دستگاه فر موی اتوماتیک و چرخشی

فرنماینده های اتوماتیک می توانند یک تکه از موها را به داخل دستگاه بکشند و آن را به شکل فر مارپیچ خارج نمایند. در حالی که گزینه های چرخشی دارای مخزنی حرارتی با یک میله سرامیکی در وسط آن هستند و به یاری گیره تعبیه شده داخل مخزن حرارتی و موتور چرخشی دستگاه، موها را به دور میله داغ جمع می نمایند و حالت می دهند.

معرفی پرفروش ترین و برترین دستگاه های فر مو

پس از بیان نکات و جزئیات لازم برای خرید برترین فر نماینده مو به منظور ایجاد انواع فر مو با دستگاه، وقت آن است که شما را با پرفرو ش ترین مدل های بازار و برترین مارک دستگاه فر نماینده مو هم آشنا کنیم تا با دقت نظر بیشتری اقدام به خرید کنید.

فر نماینده مو بای بابلیس مدل ST-2228

فر نماینده مو بای بابلیس مدل ST-2228 یک گزینه میان رده و خوش ساخت با مشخصه هایی همانند طول سیم دو متری، حداکثر دما تا 230 درجه سانتی گراد، پوشش تیتانیوم و قابلیت تنظیم دما است که از یک پایه تاشو برای قرار دادن روی سطوح هم بهره برده است. در ساختار این سیستم از سیم گردان استفاده شده است و در حالت کلی جزو کالاهای با ارزش خرید بالا به شمار میرود.

فر نماینده مو باراباس نانو مدل ST2229

فر نماینده مو باراباس نانو مدل ST2229 کالایی با قابلیت تنظیم دما و ارائه حداکثر دمای 950 درجه فارنهایت است که از یک سیم دو متری برای راحتی در استفاده بهره برده است. این نوع فر نماینده مو در شش دما قابل تنظیم است و جزو گزینه های سرامیکی به شمار می رود. سایز فر کردن این محصول ریز است و با وجود نمایشگر ال سی دی ای که دارد اطلاعات کاربردی ای را به کاربر نمایش می دهد. گفتنی است که قطر میله این کالا 9 میلی متر با امکان چرخش 360 درجه است.

فر نماینده و حالت دهنده مو دی اس پی مدل 20179

فر نماینده و حالت دهنده مو دی اس پی مدل 20179 کالایی کاربردی با مشخصه هایی همانند مجهز بودن به گرم نماینده PTC (سیستم گرمایش سریع)، قابلیت خاموشی اتوماتیک، پوشش سرامیکی، قابلیت تنظیم دما بین 100 تا 200 درجه سانتی گراد و از نوع 5 میله است. جالب است بدانید که این وسیله دارای سیم گردان 360 درجه و قفل امنیتی است که در صورت لزوم می تواند از خطرات احتمالی جلوگیری کند. طول سیم دستگاه 1.5 متر است و می تواند فرهای درشت و زیبایی را در موها به وجود آورد.

فرنماینده مو روزیا مدل HR713

فرنماینده مخروطی روزیا مدل HR713 یکی از محصولات پرفروش این کمپانی محسوب می گردد که ویژگی های کلی آن شامل قطر 25 میلی متری میله دستگاه، پوشش سرامیک، مجهز به سیستم گرمایش سریع، خاموشی اتوماتیک پس از 60 دقیقه و قابلیت چرخش سیم به شکل 360 درجه است. کار با این وسیله بسیار راحت است و به یاری آن می توان موها را در انواع فرهای ریز و درشت حالت داد. گفتنی است که طول سیم سیستم 2 متر و حداکثر دمای قابل پشتیبانی در آن 200 درجه سانتی گراد است.

فر نماینده مو روزیا مدل HR783

به طور کلی فر نماینده مو روزیا مدل HR783 گزینه ای به صرفه و باکیفیت از جنس سرامیک است که حرارت را به صورت کاملاً مساوی در تمام سطوح فر نماینده تقسیم می نماید. این محصول دارای طراحی ارگونومیک دسته است، از این رو در زمان کار با آن حتی به مدت طولانی دست خسته نمی گردد. سایر مشخصه های این مو فرنماینده شامل قطر لوله 28 میلی متری، پوشش سرامیکی، طول سیم 1.5 متری و حداکثر دمای قابل پشتیبانی تا 240 درجه سانتی گراد می گردد.

فر نماینده و حالت دهنده مو مدل Professional XH-886

فر نماینده و حالت دهنده مو مدل Professional XH-886 یک دستگاه کارا به منظور ایجاد انواع فر در موها است که ویژگی های کلی آن شامل پوشش میله ها از سرامیک پیشرفته، قابلیت فست شارژینگ، قابلیت تنظیم دما، امکان خاموشی اتوماتیک و طول سیم یک متری است. حداکثر دمای قابل ارائه به وسیله فر نماینده و حالت دهنده مو مدل Professional XH-886 حدودا 200 درجه سانتی گراد است و جزو برترین مدل های فرنماینده برای اغلب افراد به شمار می رود.

فر نماینده و حالت دهنده مو بابیلیس مدل C1300E

فر نماینده و حالت دهنده مو بابیلیس مدل C1300E محصولی هوشمند با سطح پوشش سرامیکی و فراوری یون منفی است که می تواند از وز شدن موها در زمان کار به خوبی جلوگیری کند. این مدل مو فرنماینده حرفه ای دارای دو سری 25 میلی متری برای فر ریز و 35 میلی متری برای فر درشت است و در کنار آن از سیم گردان، طول سیم 2.5 متری، قابلیت تنظیم دما و امکان ایجاد حداکثر دمای 230 درجه سانتی گراد برخوردار است. گفتنی است که فر نماینده مو بابیلیس C1300E دارای سیستم خاموشی اتوماتیک است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و ایمنی بیشتر می گردد.

منبع: TNS Hair

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: rapidownload.ir شناسه مطلب: 1627

به "6 نکته مهم که برای خرید برترین دستگاه فر مو به کارتان خواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 نکته مهم که برای خرید برترین دستگاه فر مو به کارتان خواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید